skäplinge...

Idag har vi varit i Skärplinge..
Vi va hos Malin, Tedde & Wilmer, vi åt pizza på Dianas.
MUMS..

Medans vi åt så ringde prästen, så nu har vi ett datum till dopet:D
Vad jag längtar dit♥


Jo Johan har ju tatuerat sig idag oxå ovanligt:S
Men det blir så fint..

Annars har jag & Robin har bara tagit det lugnt idag.. Vi har myst i sängen, varit ute & gått..
Robin´s tallrikar & skedar har vi hämtat idag!!

Vi va hem till la familja helmefors/andersson en snabbis..
Thilde hade vattkoppor så vi stod avvvvstånd på
Usch vad jag tyckte synd om henne..
Hon grina & sa komma manne, jag höll på att börja grina♥..
Manne det är jag:D


ROBIN GICK I GÅSTOL IDAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN:D
Han fick låna Wilmer´s
Det gick självklart jätte bra.. Han är så duktigt min lilltuss♥

Bilder från dagen:

Robin i Willmer´s gåstol






Myser med mamma i sängen♥
  



 
Malin & Wilmer
 
Tedde & Wilmer


Malin´s kattunge


Robin skrattar åt Malin:D


Mammas störfis:D

  
Händer är gott:D

     
Min älskade Robin♥   


Stackars stackars Thilde:´(

Puss              











Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

de såg ju bra ut i gåstolen, men en månad till kanske. Man kan ju snacka om prickar på Thilde sund om henne. Nu bli de sängen Godnatt sov så gott, pussa Lilltuss från Mormor.....

2009-07-15 @ 23:35:53
Postat av: Nathalie

hehe :P William ska få den blåa med huvu när han kommer upp i 74. Dom e ju lite stora SVEA i sina kläder.

Han har ju en skit snygg svea overall som vi köpte när han föddes till nu och den e det 68 på men den e stor än så komer passa perfekt till hösten/vintern. Tror dom hade den på sidan där fast vi har en blå och där fanns bara röd.



Ja dom e ju så söta dom där baskrarna :)



med förkyldningen e det sådär.

Örovärken kommer och går men de e okej.



Hur går det med Robins lilla tand då?

2009-07-16 @ 06:30:51
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: johanna

svar; ja preciiiis =) duktig robin är:D han är så sööt.<3

2009-07-16 @ 09:41:10
URL: http://Lofstroem
Postat av: Anna

Gissa kändis på min blogg:)

2009-07-16 @ 13:37:58
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hermin är jätte bra :)

Okej vad roligt jo han sa sist vi va till henne med att hon kände hans tänder uppe men en har dom ej kommit men vi väntar :P

Det är så roligt med alla tänder.



ja de e jätte skönt att de börjar släppa är så jobbigt att gå runt och vara förkyld.



Ha det så bra

2009-07-16 @ 14:10:16
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: johan

gud var stor Robin såg ut att var när han satt i stolen hos malin=) puss puss

2009-07-16 @ 21:45:39
URL: http://matsjohangustavsson.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0