Prästen:)

Ikväll ska vi träffa prästen & prata lite om dopet..
De ska bli så mysigt..

Herman blir utdelad idag ÄNTLIGEN blir jag av med honom:D

Jag & Robin är hos Anna nu:D





Förlåt Anna, jag va tvungen när jag fick chansen:D

Robin ligger hos mig här & myser♥
Det bästa som finns är att mysa med honom♥













Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

ja herman kommer inte till mig iaf :D .. fina bilder på robin och dig =) <3<3

2009-07-29 @ 16:35:56
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mamma

är de där min dotter....... tror inte!!! eller....

2009-07-29 @ 17:54:16
Postat av: Anna

Din lilla Råtta! Du vet bilden ifrån Cityfesten. Jag ska lägga ut den på varje sida på internet! Nu jävlar.. Nu har du satt din sista potatis!!!



Tack för den Joppis, så bilderna på mig var inte fina! hahahah.. MUPP.



Mamma jag är det enda barnet du kan vara riktigt stolt över:/ haha

2009-07-29 @ 22:22:52
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Mamma

håller med dej gumman!!!!!!!

2009-07-30 @ 10:59:47

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0