Onsdag!!

Anna ringde & väckte mig & Robin imorse=)
Hon skulle vara barnvakt åt lilla Wilma, så då ville hon komma hit..
Hon är så söt Wilma..
Vi gick till hemköp en sväng, Anna köpte en chockladgalss till Wilma nu i värmen..
Hahaha är har ni resultatet...





Efter hemköp gick vi hem, det blir alldeles för varmt för Robin..
Wilma skulle äta lite tänkte Anna, men det va Wilma inte alls så sugen på!!
Jag fick bära Wilma idag, hon brukar vara blyg men inte idag=)


Busar med mig!


Inte allt för glad=)

Robin va trött när vi kom hem så efter ett tag somna han som en stock..
Han blir sssååå trött nu när det är varmt älsklingen!!


Utslagen lr vad?


Myspys♥

På fredag ska vi in till stan & köpa hans pool + parasol..

JO vi har varit & titta på brorsan & Ellmina´s lägenhet idag, den va jätte fint..
Där kommer dom få det bra...

Imorn ska vi till Robin´s gammelfarmor & Farfar, min faster kommer även vara där..
Det ska bli roligt att träffa dom..

Nu sover mina grabbar, det har dom gjort ett bra tag!!


Dagens mysbild♥

Big Brother nästa!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Aaaw gottis med glass juhe :o)



Nu ska jag försöka sova lite... om jag kan, känns inte så nu iaf... =/



Tack för att du finns vännen! Love ya! Puss <3<3<3

2009-07-01 @ 23:22:19
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: nathalie

hehe okej vi köpte den härpå Barnboden.

Hehe s ksn lovs stt ni kommer få skratta.

Ja de finns ju inte så stort utbud till killar mest tjejsaker och så men lite kill iaf som tur e.

Vi fick jätte en jätte fin servis till han med sagomotiv.

Lite roligt med nått annat än det vanliga.

2009-07-01 @ 23:34:22
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: nathalie

Okej :) Hehe a vi kollade på en sån pool vi med men tykte de va så opraktiskt eftersom man måste sitta med han i poolen oxh dom va ju inte så jätte höga men till nästa år blir de en med tak eller en jätte pool :)

2009-07-02 @ 10:22:34
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0