Middag hos Jimmy & Ellmina<3

ROBIN SKRATTADE IDAG SÅ DET KOM ETT RIKTIGT SKRATTLJUD..
TVÅ GÅNGER EFTER VARANN=D
Ni fattar va jag menar va??
Jag & Johan sa tillsammans till varann HÖRDE DU??
Våran kille börjar blir storakillen nu=D






Tänk vad en vecka går fort, fredag idag IGEN..

När Johan kom hemifrån jobbet så tog vi ett familjebad här hemma..
SÅ MYSIGT♥


innan badet!!

Jimmy & Ellmina bjöd på mat idag, mycket trevligt..
Där bjöds det på lövbiff & ris..

Min kusin Daniel är här i Tierp oxå, det va så roligt att träffa honom..
Det är det alltid..

Daniel´s bror Mattias & hans dotter Thilde oxå upp till Jimmy & Ellmina..
De var ett tag sen Mattias & Daniel träffa varann..
Det va ett tag sen jag träffa Thilde , hon hade blivit så stor asså..
Mattias ska flytta till Tierp snart, så då kommer vi träffas mera tror jag!!!


Mattias, Thilde & Robin


Thilde & Robin


Mattias & Thilde..


Daniel..

När Thilde & Mattias åkte hem så gick vi till mamma en sväng..



När vi kom hem så kom Malle, Nathalie & Willam på ett litet besök..
Willam har ju fått 4 små tänder..
Så söt=)

Nu ligger grabbarna & sover..




tittar i boken=D


♥♥♥

Nej nu ska jag titta facen=D







Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

tackar :D

guuud vad vad söt bebis

2009-07-11 @ 11:01:24
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gaaah så söt han är!!

En till Thilde? va roligt! :o) Fan dom blir så stora så fort MAdde.. vad ska vi göra? Vet du vad det värsta med växandet på barnen är? vi blir också äldre!!!



Pussen!!! <3<3<3

2009-07-11 @ 12:09:37
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Emelie

åh, va mysigt med första skratten, sånt glömmer man aldrig.. rörande <3 kraam

2009-07-11 @ 16:22:21
URL: http://pemzan.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0