Malin, Wilmer & Sofia

Jag måste skriva lite om Robin´s lilla tand:D
Ja herregud det trodde jag aldrig..
Robin har varit VÄLDIGT grinig i helgen, det brukar han inte vara..
Men jag trodde ju ALDRIG att de va tänder på G liksom.
Jag, Johan & Robin satt i soffan igår kväll, så kände jag i hans mun..
Och ja vet inte varför jag gjorde de, jag bara gjode de..
Sen när jag kände att det va en tand där så börja jag stor böla..
Lillgubben börjar bli stor..
Han blir 3 månader imorn♥

Idag har vi haft storbesök av Malin, Wilmer & Sofia..
Det va så roligt att träffa dom..
Sofia har blivit så himla vuxen nu "lillgumman!"

Och Wilmer ska vi inte tala om, SHIT vad han har vuxit asså..
Det va som tusan...

Malin det va jätte roligt att träffa dig♥


Malin & Wilmer




Wilmer


Wilmer & Sofia


Robin & Wilmer


Puss♥


En glad Wilmer

Mamma, syrran & helen va på ett snabbt besök när Malin va här:D

Johan´s mamma & pappa var här på ett besök på kvällskvisten..

Jag, Johan & Robin tittade på Allsång på Liseberg..
Robin älskar att titta på tv & musik så det passa honom väldigt bra!!


♥♥♥


Tittar på Allsång


Gullunge..

Robin har även tagit nappflaskan idag!!
Det gick alldeles utmärkt♥


:D


Robin & Johan





Jag & Robin

Nu sitter Joppis här med mig & tittar på Big Brother..
Så nu ska jag prata med henne!!

Kärlek & Ananas


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

De var ju bra att han tog nappflaskan, lilltuss har ju blivit stor nu. Grattis på 3 månadersdagen önskar Mormor!!!!

2009-07-14 @ 11:35:00
Postat av: Sara

Ajaj tuttarna :)



Noah har lärt sig att lipa nu, jätteroligt tycker han :)

2009-07-14 @ 11:35:06
Postat av: Madeleine

sv: Sara..

Nja än gör det inte ont faktiskt..

Men va roligt:P

Pussa hon från mig!!



2009-07-14 @ 11:40:09
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

så lite så :) Ja, jag trivs än sålänge!

2009-07-15 @ 10:11:35
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: sofia och vovvrna

Åhh, lundmyr of sweden sakerna är ju bara för söta! har själv två tröjor till doggsen :P

2009-07-16 @ 10:40:03
URL: http://thulasana.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0