lillmadde

Här vaknade vi av dom höll på att klippa häckan, fy f*n va arg jag vart!!
Inte nog på det dom har klippt häcken på våran baksida..
Den ser för jävligt ut rent ut sagt!!
Snacka om ojämn..
Ett år klippte jag häcken själv med köksaxen, det vart mycket bättre än det här=)

LillMadde har varit här på förmiddagen & hälsa på..
Det va jätte länge sen jag träffa henne, så det va roligt!!



Brorsan kommer över med Sensi, syrran skulle vara hundvakt men hon va inte hemma när JImmy kom med henne..
Så då gick han hit istället, Anna kom efter ett tag!!



En trött Robin♥


Han vill helst ha något över ögonen när han sover som ni ser=)
Det är han själv som lägger snuttefilten lr en handduk över=D


snuttplutt♥

Nu kommer snart ELIN=D
Henne har jag inte träffat på jättelänge!!

Så jag återkommer sen..

puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

Jo, det finns massor. Jag ägde en hel uppsjö av bestick men man använde tyo alltid en och samma ändå :) Bra med mig! Älskar värm som tur är men på arbetsid blir det lite tufft! Ha det bra. Kram

2009-07-02 @ 15:09:11
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Ellmina

Hahaha, guud så sur Sensi ser ut på bilden. Hade ni nypt henne i tårna?

2009-07-05 @ 15:59:42

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0