Karl-Sture

R.I.P KARL-STURE..
Karl-Sture har dött, en satans katt har ätit upp honom!!



Idag har Robin haft jätte ont i sin mage, stackars älskling..
Usch jag tycker himla synd om honom när han får så..
Nu har det varit bra igen, men idag va de ett rent helvete för honom..

Johan´s kusin Frida va här på besök på fm..



Jag färga Anna´s hår  idag, det vart as snyggt♥


Före


Mitten


Efter=)
Så fint så=D

Efter Johan kom hem från jobbet 18.30 så åkte vi & hämta upp Jimmy & Ellima, sen drog vi till city cross..


Mr Mongo & Miss Kongo=D

Robin va en helt annat barn, han grina ingenting..
han hade fullt upp att titta på allt & alla=D


Har fullt upp att titta på allt♥

Jo Angelica här är tallrikarna jag prata om!!



♥Lite bilder på Robin under dagen som varit♥

 
Ligger & tränar.. Han snurrar runt, runt i gymmet..  När han börja låg han rak, men när han slutade så låg han tvärs över!

 
Det värsta han vet är att ligga på magen.. Inte alls populärt..
Men man måste juh!!
Det ser ut som ögat ska pluppa ut på den högra bilden=D


Somna på äntilgen på mig..
Han va så himla trött efter all magknip♥


Tussen♥

HELT ÄRLIGT ÄR DET JOBBIGT ATT JAG LÄGGER UT SÅ MYCKET BILDER??

PUSS


Vad har du på hjärtat?
Postat av: sofia

nej det ar skit kul med bilder. sluta inte :)

2009-07-07 @ 03:43:05
Postat av: Ellmina

Jag tycker också att det är bra med mycket bilder! De är roliga att titta på :)

2009-07-07 @ 08:15:16
Postat av: liiiiisa

det var min

kompis katt som dödade den ''/jäkla katt-.-,sluta inte lägg uppp bilder:)

2009-07-07 @ 09:15:29
Postat av: Anna

Rip, vila i frid min vän! Vi glömmer dig aldrig<2 hahahahahhahahahaha:)

2009-07-07 @ 09:56:16
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: ne, dom gör ju inte det.. jag får gå och ha ont helt enkelt. :b

hehe, nej, det blev lite för mkt för madde. :D men jag hade jätte trevligt.



klart det inte är jobbigt med mkt bilder, det är dom som är roliga att se :)



2009-07-07 @ 09:57:10
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Mamma

hundar ska ha koppel varför inte katter ha de med.. nej du får inte sluta att lägga ut bilder, de är så roligt att se på lilltuss, hoppas att du får kom til BVC med lilltuss idag, tycker så synd om honom när han har ont... Puss&Kram

2009-07-07 @ 11:09:33
Postat av: nathalie

Ja det är toppen roligt med alla tänder och han utvecklas så otroligt fort.

ja de finns så otroligt mkt låtar men man måste ju hitta den rätta.

vad roligt att de e full fart i han.

Vänder han sig från mage till rygg än ?

William gillade ju inte häller att ligga på mage men sen när han börja vända sig själv så blev de bättre och nu vill han ligga på mage helatiden vi hade det jätte jobbigt i början för han skrek så fort vi la han på mage.



för hoppas det blir bättre för han med 2:an.



Ammar du han fullt än eller har ni provat flaskan?



ha det bra.

2009-07-07 @ 13:27:50
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: johanna

nej de är roligt med bilder =)

2009-07-07 @ 14:34:30
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0