hemma igen

Den 12/8 rycker dom ut tandrackarn..
Jag hade världens bästa tandläkare..
Så det kommer gå galant..
Har jag fött barn så klarar jag att dom rycker ut en tand:D

Mamma passa Robin, han skötte sig utmärkt som vanligt..
Det är absolut inge problem när han är hos andra..
Man kan ju inte påstå att han är blyg direkt..

Bilder på finaste hos tandläkaren..


♥♥♥


 vackrast i hela världen


haha vilken min:D

Nu är vi hemma hos syrran, hon myser självklart med Robin..

Jag har fått den stora äran att skriva ett inlägg på Joppis blogg, de ni:D

ska göra de sen....

puss..


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Naaw verkligen passande body på honom måste jag säga :o)

Puss <3

2009-07-20 @ 15:26:50
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Mormor

du är helt underbar min kära Lilltuss, kommer imorgon igen ska vi läsa bok som vi gjorde hos tandläkaren... kul var de mormor...

2009-07-20 @ 17:38:55

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0