händelserikdag:)

Jo idag har det hänt mycket & det är inte slut än..

Jag & Johan vaknade tidigare än Robin, så vi satt & prata sen vakna våran prins:D

Efter vi hade gjort iordning Robin, så åkte vi till ett ställe som jag inte tänker tala om vart det är..
Det kommer ni märka senare om jag säger så:D


Robin på väg dit:D

Malle har varit här en sväng idag med..

Medans Malle va här kom syrran..

Tessan ringde & fråga om hon & Nova kunde komma & självklart kunde dom de:D
Det va längesen vi träffades nu, Nova hade vuxit jätte mycket..
Hon älskar verkligen Robin babysitter jätte mycket, hon ska få den av Robin när han inte vill ha den längre:D


Tessan


Tessan & Nova


Tessan & Nova


Nova


Robin♥


finaste


♥♥


älsklingar smilar♥

Nu är Danny & Tessan här så nu måste jag vara lite sociail..
Bilder på dom kommer imorn..

kärlek & ananas


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Tessan=)

hej gumma:) Fy faan vilka fula bilder på mig..haha ett under att jag ens fastna:):) roligt att träffas iaf de får vi göra om:) Nu e nova hos pappa igen o tvärnöjdpappagris

vi får höras.. Puss!

2009-07-24 @ 21:29:02
Postat av: Angelica

Men gud! Det ser fan ut som att Robin kryper snart!! :o)

Puss <3

2009-07-24 @ 21:40:07
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilltuss verka ju vara njud att ligga på mage, Nova har blivit stor hon med.... vi hörs puss gubben från mormor

2009-07-25 @ 10:37:11

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0