Fredag...

Fredag idag igen...
Imorse åkte vi till Johan´s mormor & morfar.. Johan´s mormor fyllde år igår, så vi åkte & gratta henne innan vi åkte till stan..
Hemma hos dom bjöds det på smörgåstårta som Ewa hade gjort, det va fint de=)

Efter vi hade varit där så åkte vi in till Valbo, där köpte en pool till Robin..
Men vi kommer köpa en till har vi bestämt nu, för den vi köpte idag va så liten..
Det fanns mest flickpooler!!
Det ända som fanns till killar va nalle puh & bilar!!
Vet ej vilken det blir av dom!!

Robin fick även 6 bodyn från Mohini, en musse pigg body & en snobben body=)
Dom va så himla fina, även ett par nya shorts..
Han fick ett påslakan sett oxå...

Jag fick ett linne från gina & ett par byxor från cubus av Johan..
Tack älskling♥

Vi va till jysk & köpte parasoll & förvaringslåda till våra stolsdynor till utemöblerna!!

På vägen hem fick jag ett sån J***A migrän anfall så jag va tvugen att ursäkta språket men kräkas i bilen..
Tur att jag fick tag i en påse=)
JOHAN BA: HOPPAS ATT DET INTE ÄR HÅL I PÅSEN!!!!

När vi kom hem vid 15 tiden så la jag & Robin oss & vila..
Johan åkte till Jimmy & Ellmina för att hjälpa dom & flytta..

Anna ringde & fråga om jag skulle med till Jempa..
Lillmadde hade förfest där innan dom skulle in på krogen..
Lillmadde fyller 20 på söndag så hon hade en liten födelsedags fest..
Så självklart följde jag med dit, Robin sov fortfarande när jag gick & då va klockan 19.30..

Hos Jempa var det ett bra drag på brudarna!!

Madde & Sabina!!


Sandra!!




Födelsedagsbarnet=)


Jag & Jempa


Jag & lillmadde

När jag kom hem igen vid 20.20 så sov Robin fortfarande=)

Han vaknade 5 minuter efter sen när jag pratade med Johan!!


Sen gick vi till Hemköp & handlade tacos eftersom vi inte hade ätit pga min migrän!!!


Nu sover Robin igen & Johan ligger här brevid mig i soffan..
Han ser så trött ut min älskling!!

PUSS!!!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Skönt att migränen gick över fort den här gången iaf.

Migrän borde utrotas kan jag tycka...



Puss <3<3<3

2009-07-04 @ 00:29:51
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0