Elin, farmor, farfar & faster=)

Nu är det kväller igen!!

Elin kom hit vid 15 tiden idag..
Hon hade presenter med sig till Robin..
Tusen tack gumman..

En servis som det kommer kort på sen..
Johan har diskat den=)


Fotoalbum


En Bukowski nalle..
Elin har döpt den till Mattias=)
TIll heder av näbbmusen Mattias=D


Robin & Mattias!!


Elin..
Vad vi har saknat dig här in the byhåla♥


mys♥


Skrattar hos Elin♥
Elin nu myser du & Marko riktigt mycket på eran tripp..
Hälsa honom..

Elin & Jempa åt här med oss idag, jag gjorde ordning en pasta & kycklingsallad..

Nästan direkt efter maten så åkte vi till Söderfors till min farmor & farfar, min faster Vivvi va även där=D
De va så roligt att träffa dom..


Vivvi pratar med Robin


kramas..


Robin med sin gammelfarfar♥


Igen♥


Robin med sin gammelfarmor♥


Igen

Robin fick kläder av min faster=D





Tusen tack=)

De va den dagen de..

Nu är det Big Brother igen..

Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0