dop!!!

Vilket väder det har varit i dag härligt NOT!!


Robin brydde sig inte om det dåliga vädret!!

Här planerar vi dop så det står härliga till..
Just nu är det 58 inbjudningar som ska ut=)
Tror det blir fler..
Jag & Johan har tittat på sånger, det blir ett lätt val..
Vi har hur många som helst..
Det finns ju så sjuk mycket fint.. Även dikter!!

Jag har ju självklart suttit här & gråtit medans vi lyssna på låtarna..
Vi kommer inte säga till någon vilka vi har valt, det får ni se senare=P
Sorry men det blir en överraskning!!!

Har även pratat med pappa & AC idag på skype..
Robin prata som tusan med dom♥
Han vart lite sur när man tog honom därifrån..


pratar med morfar & Ac




ville inte sluta=)

Dom kommer hem ifrån Norge den 21/8 så dopet kommer förmodligen bli helgen efter=)

Shit va jag längtar!!
Jag lovar att jag kommer gråta FLODER!!!
Det kommer bli så himla fint♥

Jag har även fixat en facebook till pappa idag FACEBOOK=D

Big brother nästa!!


Love you honey!!!

kärlek & ananas


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie

ja gud ja det kommer nog ej vara några problem han är ju så genom snäll och klagar aldrig :P

Vad roligt att ni med plamerar dop det är så roligt. Vilken präst är det som ska döpa Robin då?

Våran va här i går så vi prata igenom allt så det känns toppen bra det kommer bli så otroligt fin !

2009-07-09 @ 23:20:35
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Mamma

De syns att lilltuss tycker om datan, fint kort på han. Ha de så bra Puss&Kram

2009-07-10 @ 08:13:57
Postat av: sabina

joodå, sålänge jag inte slår i den så är det helt okej! ikväll blir det fest i mehede och imorgon ska jag nog träffa madde :) själv då ?



kram.

2009-07-10 @ 09:47:19
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja man måste ju det.

När prästen va hos oss så fick vi väll med lite av de vi ville men hon sa att de ej fick bli för långt så man får ju inte ha så mkt utöver som jag trodde men det blev iaf lite.



Ja men döskallar e ju så sött de lutar väll mest åt det men vi får se ska kolla lite mera på taper inna vi bestämmer oss.

men har hitta hur mkt som hällst !



Ja det e ju inte så långt kvar tills ett kalas William blir ju 6 månader nästa månad !!! Det går för fort. Jag har en bild av hur kalaset ska vara och hittade saker till det på en av sidorna jag kolla på inredning till hans rum men man hinner kasnke hitta massa mera olch andra teman med de isar sig.

Det är ju nästan 7 månade kvar för oss så :P



ja slips på dom små är jätte gulligt :)

För oss blir det lite olika tårtor men ingen fototårta det e inte riktigt nått som faller oss i smaken men de e jätte sött.



2009-07-10 @ 13:59:04
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Linda P

Hej. Va stor din son har blivit!..Super gullig! Hoppas allt går bra =)

2009-07-10 @ 23:38:59
URL: http://linndaah.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0