bilder..

Nu kommer det bilder från kvällen:D

Robin´s andra tand



Robin har vänt sig från mage till rygg idag=)


Vilken min:D


Pratar i gymmet

På kalas på ostronvägen:D


Thilde


Stump


Thilde äter


Mr


Angelica


Stump


Mums


Det fanns inget Ä kvar så Angelica satte dit ett E istället


Thilde drar Robin:D

Nu ska jag lägga mig i sängen & titta på tv..

Puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Haha ja tack för en underbar kväll gumman!

Jag ser lite speedad ut på den där bilden måste jag erkänna =P



Love ya babe!!

Puss <3<3<3

2009-07-23 @ 00:35:58
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken jäkla min på robin! men han är så grymt söt..

Länge sen jag träffade tussan, saknar henne!



Pussar

2009-07-23 @ 06:07:31
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Mamma

minen på lilltuss blev ju bra... Thilde var ju oxå snygg efter maten....

2009-07-23 @ 09:59:56
Postat av: Ellmina

Hahaha, guud vilken rolig bild på robin!

2009-07-23 @ 14:19:02

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0