bilder från gårdagen....

 Nu kommer bilder från igår!!!
Vi hos mamma & Kenneth, där det va kubb & grillkväll=)

Nästan hela ligan va samlade=)

KLICKA PÅ BILDERNA!!!


Karl-Sture


Robin♥


Liam


Petter & Sofia

 
JImmy & Ellmina


Petter & Liam


Lisa


Jag

Ellmina


Miss Mongo=)


Petter posar=D


Linda & Sofia


Lisa matar Liam


Min älskling♥

Jag skriver om dagen som har varit imorn, orkar inte nu!!!

GOD NATT SVERIGE=)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

de blev ju fina bilder, var ju kul att nästan alla kunde komma. Lär väl bli kräftskiva sen. Vi ses puss&Kram

2009-07-06 @ 09:35:22
Postat av: Ellmina

Haha, fy fasen vad jag ska hämnas!

2009-07-06 @ 10:39:33

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0