Bilder..

Nu kommer bilder från gårdagen..

Nu är jag & Robin hemma hos mamma:)
Kerstin är här, hon har plockat vinbär & kursbär:D

Sen ska jag hem & fixa med kvällsmaten,idag blir det lasange..
Eftermaten ska vi nog gå på auktion..

Ikväll blir det mys med massa gotta:D


Thilde


Thilde ville att Johan skulle sätta upp håret:D


Robin myser med Angelica♥


Gullunge♥


Thilde sa: ja hålla jobin?
Sen när hon fick honom i knä, så sa hon nej!!


Thilde♥


Stump♥


Thilde myser med Johan


Robin♥


Älsklingen♥


Pussis♥


Min♥

En sak som jag har glömt att skriva att jag har en Herman hemma..
Det är en surdeg..
Ska ha den hemma i 10 dagar!!





 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Ja det var så mysigt att våga gosa med Robin igen efter två veckor med koppor-uppehåll =P



Thilde är ju lite knäpp hon... som hon tjatat om att hålla i Robin sen när hon väl dår göra det så fan puttar hon bort honom =P



Puss <3<3<3

2009-07-27 @ 19:22:42
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0