Bad:D

Jag tänkte inte skriva nå inlägg idag, men jag kunde inte låta bli:D
Det har varit fullt upp från imorse till nu..

Om jag säger så nu är steg 1 klart, steg 2 blir imorn:D

Jag och Robin har badat skumbad i dag med hans parfymfria tvål, shit va bubblor det vart!!
Hur han tittade när det va bubblor, han gilla det verkligen:D











Malle har varit här ikväll, vi har pratat i flera timmar..
Mest förlossning faktiskt, ni som inte känner Malle så är det så att hon ska ha barn i december & det ska bli så spännande:D
Jag kände när bebisen sparka idag, det är ju sssååå fruktansvärt mysigt..


Man blir ju verkligen sugen igen, men nu ska Robin bli stor först:P

Måste skriva som syrran gjorde på hennes blogg..
PAPPA JAG SAKNAR DIG

Mysbild från imorse:D


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Mysigt med bubblor, han såg verkligen förvånad ut :o)



Steg ett avklarat, steg två idag...? =P



Puss <3

2009-07-31 @ 10:15:15
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: sabina

vilken sötnos :)

2009-07-31 @ 21:49:08
URL: http://mylittlepowny.blogg.se/
Postat av: lars

vem är malle ??

2009-08-01 @ 01:02:02

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0