Auktion...


Mamma, Robin & Kerstin

Efter vi hade varit hos mamma så gick jag, mamma & Robin ut för att uträtta ärenden..
Det tog flera timmar, men Robin va så duktig..
Vi va även upp till min mormor en sväng..





Efter mormor så gick vi hem till hos, för att laga lasange..

Sen gick vi på auktion jag, mamma, Johan & Robin..
Mamma köpte en tavla åt mormor...
Robin sov nästan hela tiden, det va typ när vi skulle gå så vakna han..
Jag höll i Robin i famnen & hur han titta på allt folk..


Pluttis♥


Snyggning♥


cooooling


Puss moster♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

han är den finaste!

2009-07-27 @ 21:29:17
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: Angelica

Då jävla söt han är!! Sista kortet på honom är ju kanonfint! :o)

Puss <3

2009-07-27 @ 22:57:19
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han är ju bara så söt våran Lilltuss, Tack för i går puss&kram å natti natti

2009-07-28 @ 22:25:20

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0