Återuppstod!!

KARL-STURE LEVER TYDLIGEN..
HAN ÅTERUPPSTOD..

MAMMA MÅSTE HA SETT JÄVLIGT TOKIG..

ÅTERKOMMER SENARE..

NU BLIR DET ALLSÅNG=)

PUSS


Vad har du på hjärtat?
Postat av: johanna

Vore kul om du ville bara med på berättelsen, lär min blogg så förstår du :) vore riktigt roligt! kom igen.

2009-07-07 @ 19:50:52
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Nathalie

ja det är jätte roligt att planera allt men har lite mkt att planera och fixa nu bara inför dopet och flytte och så ska de packas sen jobbar jag helatiden med känns de som men de funkar.



Ja dom säger ju att man ska amma så länge som möjligt men jag sluta ju helt när tänderna kom och sen äter han så bra nu så det känns bra endå.

Men ibland så saknar jag att amma han men det är endå en lättnad att slippa tänka på allt som blir med mat och så.

men jag tror att man kan göra som man tycker känns bäst man känner ju sitt barn bäst om man säger så.

Vissa ammar ju inte nått alls från födseln och barnen mår ju bra och är friska endå så jag tror man ska gå på självkänsla och inte lyssna så mycket på vad alla andra säger och tycker.



Ja rökningen e lite jobbig nu jag har tagit någon cigg nu när jag varit så otroligt stressad men de ska bli slut med det nu vill ej att William ska ha en mamma som röker.

Det va mkt lättar för mig när jag va gravid och ammam.

jag sluta ju typ direkt när jag fick reda på att ja va gravid men nu e de jobbigare men jag har lovat mig själv att jag inte ska börja igen.



okej vilken tur att du fick hjälp från BVC och hoppas de håller i sig nu man blir ju så orolig när man märket att dom små ej mår bra och ser att nått ej är som det ska.



Kram



2009-07-07 @ 22:25:32
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tackar för den goda maten.. Karl-Sture låg nog nere i botten och sov, men nu har ju flera kompisar var ju lite orolig där. De var ju så kul att se Lilltuss så nöjd idag de var ju tur att han fick hjälp med bajseriet,,, vi se imorgon Puss&Kram godnatt sov så gott alla tre!!!

2009-07-07 @ 23:04:09
Postat av: Nathalie

Ja vi gör ju det med :P

så är mycket som hä'nder nu på kort tid.



Ja kan tänka mig att du kommer sluta då och ja man känner ju dom bästa själv och visst blir det en otrolig närhet men den kan man ju ha endå William älskar att ligga tätt intill i famen.



Nej men precis jag tar aldrig i Wiliam efter jag rökt e noga med att tvätta händer och allt men de hjälper ju inte så tar ett tag innan jag tar i han men allt sitter ju i i ett bra tag men nu är det slut på detta !

Har tagit en på kvällen ibland sen på jobbetibland men nu är det slut på detta sa jag till Andreas igår så nu ska jag bli rökfri och bli lika duktig som jag va när han låg i magen :)

fatatr inte att de blivit så jobbigt nu va ju så otroligt lätt att ta de beslutet då men nu jäklar !



Kram

2009-07-07 @ 23:14:36
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0