Ängskär!!

Kevin mitt gudbarn fyller 8 år idag, så vi åkte ut till Ängskär för att gratta honom:D
Han blir så himla stor, han verkligen helt galen i fiske..
Han kan ju jätte mycket om det..
Av hos fick han pengar, så han kan köpa dom dragen han vill:D

 
Kevin:D

 
Robin somna i bilen..                                Kepsen är lite stor, kolla örat:D

 
Kevin´s pappa                            Roger & Kevin

 
Veronika                                              Kevin med sina fiskesaker

Vi va även hem till Angelica, Jonny & Thilde sen sväng efter vi kom hem ifrån Ängskär..
Bilder därifrån kommer imorn..

Robin är verkligen jätte duktig när man är borta, han är så snäll våran gullunge♥
Det kommer även mer bilder honom imorn..

Orkar inte lägga ut alla nu, det är så många..

Jag bada Robin nu på kvällen, det är ju bland det bästa han vet..
Han stänkte vatten i havla badrummet:D

Nu ska jag lägga mig i sängen & titta på hemsökta hus:)

God natt alla..''

Pussiluss
                                       


Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0