Alunda!!

Igår kväll så märkte jag att det inte stod rätt till i min mun..
Min ena visdomstand mår ABSOLUT inte bra..
De är hål i den & när jag skulle titta i spegeln så upptäckte jag att det inte va ett LITET hål..
Jädrans va stort det va, så jag ställde klockan imorse & ringde till tandakukten i Uppsala..
Så får jag värre ont imorn så ska jag dit, annars ska jag vänte till Måndag..

Idag har vi varit i Alunda hos Johan´s syster & Rasmus..
Det va ett tag sen vi va dit så det va roligt att träffa dom:D

Sen åkte vi hem & fixa lite, grilla gjorde vi oxå:D

Senare nu ikväll blir det kräftor & räkor för mig & pälsk♥

En sammanfattning av min dag..
Nu kommer det MASSOR av kort..

Alunda
 
Robin & hoppgungan                           Jennie & Robin

 
Rasmus                                        Rasmus & Robin

 
Suzuki                                                Jennie, Rasmus & Robin  

  
Jennie & Robin                                             Robin♥


                Johan  

Det är cirkus i Tierp idag, så jag sprang ut ur bilen & knäppte kort på kamelerna:D

 

Robin tittade på Nalle Puh idag, det tyckte han väldigt mycket om♥

 

 

♥Mys♥

 

Angelica här är kryddorna jag prata om:D


Nej nu blir det

                      


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

fina kort på Lilltuss, de sista såg ju inte helt fel.. Puss&Kram

2009-07-18 @ 23:16:17
Postat av: Angelica

Älskade sista kortet på Robin i Jennies knä. Så jävla cool han såg ut!! :o)



Hoppas det smakar med kräftor å shit, själv håller jag mig till ostbollar haha!



Du hade rätt, det var snygga kryddburkar, me like it alot :o)



Puss påre!

2009-07-18 @ 23:21:15
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0