12 veckor...

Idag blir våran älskling  12 veckor, tänk vad tiden går♥


Grejar med boken..


Robin visar sin bok för sin mormor


Robin & mormor läser tillsammans..

Det händer nya saker varje dag.. Det va första gången idag boken va intressant=)

Jag har hittat ett jättefint pussel som vi ska köpa till sen..
Labanpussel med jätte stora bitar..
Fanns även i Nalle Puh=)
Så fint..

Mamma sa igår att hon skulle köpa Robin´s gåstol..
TACK MAMMA DET VA SNÄLLT..
Det börjar ju bli dax för en sån snart=)

Vi ska även köpa en matstol, men vo vet inte vem ännu..

Vi har haft söndag´s middag  här idag, mamma va även med..
Mycket trevligt som vanligt..
 
Vi tittade på Allsång..
Medans allsång höll på så somnade Robin på mig♥




Jag har oxå tittat på Michael Jackson´s minnescermoni..
Så himla fint..
Tårana rann på mig när hans dotter pratade..

Jag slutar detta inlägg med en sann sak som Michael´s ena bror sa på minnescermonin..

Hur mycket ska en människa behöva ta?, nu får du äntligen vara ifred Michael!




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

tack för den goda maten, här kommer oxå tårar när hans dotter talade så himla fint... nu blir de sängen vi hörs imorgon!!

2009-07-07 @ 23:58:34
Postat av: johanna

svar; ja man jobbar och står i hela dagarna, men idag slutade jag 12 , för det fanns inget jobb just nu !=/ pussis<3

2009-07-08 @ 12:29:13
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för maten:) Gött som fan! Men du hatar ju Micheal Jackson?! Pussar<3

2009-07-08 @ 12:30:28
Postat av: sanna

anmäl dig till veckans blogg:D

2009-07-08 @ 23:16:36
URL: http://ssuzie.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0