vilken flopp dag=(

Väcktes i natt av min älskade bror som ringde & var asfull.. Han hade ju som vanligt tappa bort sina JÄVLA nycklar, är det inte nycklar så är det bankomatkort eller telefoner.. Han är roligt min bror...

Jempa kom & åt frukost vid 06.45 tiden... Vi skulle ju på kommuncupen idag, så då börja vi med lite frukost.. Sen 07.45 så åkte jag, Jempa & Johan till aspenskolan..
 
Jag satt 12 timmar i den där j***a gympasalen på en hårt stol & såg strömsberg förlora i straffar i finalen=( Fy statan vad arg jag vart..
Rumpan är helt otroligt öm efter stolen.....

Sen kom vi lagom hem till melodifestivalen.. DE VA JU EN TOTAL FLOPP... Herregud va håller på att hända med det här landet..
Hur i helvete kunde vi rösta med den där ugglan VA???
Jag fattar verkligen ingenting...

Nu ska jag prata me Jempa & Tessan..

                                     ha de bra                                                 puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Go ugglas!! hahahahaha

2009-02-08 @ 06:11:55
Postat av: Angelica

Ja du, jag håller med dig, det vet du!

Fan Shirley och den i svart läder skulle ju gå vidare!! Och hon, Marie Serneholt, åsså åker ALLA dom ut!! vafan är det för fel?!

Nej huha.. om jag fick bestämma skulle det se HELT annorlunda ut kan jag lova!



Puss

2009-02-08 @ 10:17:18
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att få prata av sig, även om jag lät lite flummig!!

2009-02-09 @ 07:29:37
Postat av: Ellmina

Haha, du hade tyck synd om honom om du sett honom i det där tillståndet :)

2009-02-09 @ 15:34:40
URL: http://ellmina.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0