Väskan är packad!!

Nu är väskan packad, de ända som fattas är kläder som jag ska ha med mej... Jag har packat ner olika storlekar till bebisen, så det blev lite kläder=)
Jag tog min svarta gucci väska, den får duga=)







Vi har oxå tvättat barnkläderna igen med oparfymerat tvätt & sköljmedel.. Så nu är dom är dom klara för att användas..  Tänk sen när man vet att det är en kille lr tjej.. GUD va man kommer handla..
Nu är alla kläder bruna, vita, gråa, begie & lite svart oxå.. Vi har kläder med lite olika färger oxå.. 



Annars har det inte hänt så mycket idag.. Jag & Johan har tittat på 2 filmer..

Den ena hette Patrik 1,5, den va as bra.. Den handla om ett bögpar som ville adoptera ett barn, säger inge mer..


Patrik 1,5

Nu ska jag hoppa i sängen....                                       god natt.... puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: AnnaS

Niiiice väska :) Gucci å allt!



Jag vet inte om jag kommer hem snart... Ibland känns det som om jag kan åka i morrn, jag vet inte om du har hört men det har ju varit vissa problem. Men det kanske löser sig, jag vet inte. Jag väntar iaf lite och ser.



Kramar

2009-02-17 @ 04:43:41
URL: http://acms.blogg.se/
Postat av: Therese

Va mysigt med bebbis kläderna i lådorna =)

Jag vill också se den! Har ni den hemma eller? Kan jag låna dem eller vill du se den igen med mig??



Kram

2009-02-17 @ 10:54:00
Postat av: Anna

Gucci, hahahaha!!!

dDet var väl ut att jag typsade om filmen.. Den är grymt bra!:)

Puss

2009-02-17 @ 15:30:28
Postat av: hello

gucci väskan igen ser jag, rackare, kan tipsa om de nya dior bodysarna ?! matchning, eller är väskan verkligen äkta ? ;)

2009-03-23 @ 11:16:50

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0