sjuk trött..

Jag skrev inget inlägg igår bara för att jag låg i soffan hela dagen... Tyckte inte att de va så mycket att skriva om..

Idag va Pernilla, Max & Putte på besök.. jag knäppte inga kort kom jag på när dom hade gått.. Max har blivit så himla stor, han växer som bra den.. han är så söt=)

Sandra kom hit idag & klippte mamma, jag skulle färga hennes hår.. Men vi hann inte pga mormor kom hem ifrån sjukhuset..

Jag vet inte hur jag ska göra.. Om jag ska färga håret brunt lr blondera benan.. Alla säger att jag kommer att ångra mej om jag färgar håret brunt..Men de är ju smartast att färga det brunt, för sen kankse jag inte har tid att blondera håret hela tiden.. Shit vad svårt jag har att bestämma mej asså!! 

Johan & jag har nyss tittat på en film.. JAG SOMNA INTE EN ÄNDA GÅNG FAST KLOCKAN ÄR NU 01.16... DE NI=)

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag.. Jag har varit sjuk trött idag me.. Fattar inte, jag tror att det är sen kommuncupen.. De kanske inte va så smart att sitta där en hel dag...

Ha de så bra                                                  puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Åh herregud! 01.16 hade jag sovit i fan 2 timmar!! =P

Ombytta roller eller vad? haha

Nej det var nog inte så smart att sitta där et halvt dygn skulle jag tro... det kommer ta en vecka innan du har återhämtat dig ordentligt! =P



Puss <3

2009-02-10 @ 04:41:28
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Ellmina

Du ska bara blond madde! :D tycker du passar jättebra i det :) kram

2009-02-10 @ 09:26:34
URL: http://ellmina.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0