ja vad ska man säga=)

Som sagt Johan & Jimmy skulle ju till möbeln ikväll..

Jag drog hem till syrran, där hon & Helen satt med 3 liter vin.. Ellmina följde oxå med.. Vi satt där & kolla på melodifestivalen=)

syrran

 Ellmina,Helen & syrran..

Helen´s kommentar (akta glasögonen dom kostar pengar)

mona-lisa & bulan

 bulan

 bulan=)

Ellmina...

 Anna mår bra=)


 Anna & Helen på väg till Möbeln..

Jag måste tillägga att Anna & Helen inte alls är så nyktra, Ellmina va nykter & jag me såklart!!

Det vart as mycket bilder i det här inlägget.. Men men

Nu ska jag lägga mej i sänge, så jag kanske får sova en timme iaf.. sen kommr väl dom hem & härjar...

ha det så bra                                                 puss♥




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Dom skulle nog ha varit hemma! ha de vi hörs!!!!

2009-02-22 @ 10:43:55
Postat av: Therese

Jössenamma vågade du verkligen släppa iväg töserna på cykeln utan hjälm och allt i de tillståndet!!!! Haha

2009-02-23 @ 23:20:57

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0