Hicka

Imorse hade bebisen hicka & så hade den hicka nu på kvällen oxå=)

Vi har varit hemma hos Anna & Krille på middag idag.. Då sa jag åt Anna att känna på magen, då kände hon en fot.. Hon flytta på bebisen sen fick hon en spark=) Anna har inte känt något förut, så de va första gången..

De är så himla typiskt de där med sparkarna.. När folk känner på magen är det hur lugnt som helst, men här händerna försvinner då är det full fart!! Så det är inte så många som har känt sparkar..
Imorn är det 5 veckor kvar♥... men jag tror att bebisen kommer tidigare...

Man kommer sakna sparkarna sen tror jag!! De är väldigt häftigt att både se & känna dom..
 
Johan har varit på sm i Isbanaracing idag i Skutskär.. Johan & jag känner en kille som kör sidovagn, Andreas Jansson..Jag följde inte med pga att det jobbigt att stå.. så det vart soffan för mej=)

Johan´s bror jonny & hans brutta Emelie följde med istället.. Det är verkligen as häftigt att se när dom åker.. Vi brukar åka på backsm i Skutskär oxå, men de är på sommaren..


jonny

emelie med johan´s handskar

jonny






Ja va tvungen att lägga in dom här bilderna på Lotta=)

näää jag vill inte ha smörgåsrån=) inte alls

BÖNA...


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Hej Stumpi!

Det är sååå typiskt det där med bebisar i magen, när nån vill känna så vill absolut inte den det =P



Har du märkt nått förresten av att den är ljuskänslig? den ska ju kunna vända bort huvudet nu när du lyfter upp tröjan (om den är vaken vill säga) :o)



Nu ska jag gå å soooovaaa!!! Hoppas på sovmorgon i morgonbitti (som varje dag)



Puss

2009-02-16 @ 00:03:09
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Ellmina

Shiit, e det så kort tid kvar nu?! Ingenting ju! Måste komma och hälsa på någon dag så jag får se magen innan ungen ploppar ut ;D Kram kram

2009-02-16 @ 18:08:22
Postat av: syster

bilderna liknade ett kort som ni har på Hugo. Men det där täcket och allt:)



Puss

2009-02-16 @ 19:10:44
Postat av: AnnaS

Åhhhh, men är hon söt eller vad?!?!?!

2009-02-16 @ 19:41:43
URL: http://acms.blogg.se/
Postat av: AnnaS

Förresten... Attans vad tiden går fort! Tänk att det bara är några veckor kvar!

Visst kände väl jag bebisen sparka när du var hos mamma och micke precis innan jag åkte?

Det var första gången jag kände det... Så himla konstigt.

Kraaam

2009-02-16 @ 19:44:59
URL: http://acms.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0