hej hopp...

Nu har jag inte skrivit på 1 dag, har inte riktigt haft tid eller ork..

Måndag

Igår åkte vi till Johan´s föräldrar.. Johan´s mamma hade bakat semlor eftersom fettisdagen igår.. Vi åkte även till Johan´s mormor & morfar för att hälsa på en sväng..

När vi åkte därifrån så tänkte vi att vi skulle åka runt skogen där Johan jagar.. Vi mötte Johan´s kusin Emil han skulle backa eftersom vi kom framför honom men backa rakt ner i diket..  Johan skulle hjälpa Emil upp ur diket & Johan hamna i diket han me med hans bil.. Gissa om jag skratta.. Johan va så fruktansvärt arg.. Han tittade på mej & la fingret på munnen & sa tyst=)
Fy bubblan va det rök om bilen, han vart arg så han bra gasa.. gissa om de lukta illa..
Efter 45 min va båda bilarna uppe.. Johan kämpa så svetten rann medans jag stod & skratta=)








Tisdag

Elin kom imorse en snabbis hon skulle låna plattången=)




Joppis va här en sväng, vi har inte sett varann på jätte länge.. De va roligt att se dej gumman=)


 
Jag har gjort slingor på Johan´s mamma Ewa medans Johan´s & hans pappa va i uppsala...

Brorsan bjöd på mat idag=) Tror att han har lite ågren sen helgens bravader.. DE SKA HAN HA ME=)
Har även gjort slingor på min mongo bror me... Han är så vacker=)




Nu ska jag bara ta det lilla lugna & titta på andra avenyn som jag missade igår...

                                                                                      puss♥

                                                                                       
 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: johan

hahah vad rolig du är hjärtat mitt. Älskar dej puss puss

2009-02-25 @ 17:51:20
URL: http://matsjohangustavsson.blogg.se/
Postat av: joppis

hahhaa. snygg bild på jimmy!

2009-02-25 @ 18:15:14
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mamma

De var ju ett riktigt fint kort, han blir ju bara snyggare å snyggare. Puss&Kram

2009-02-25 @ 22:32:06
Postat av: elin

hahaha! sjukt snygg bild där på jimmy :P

2009-02-26 @ 08:51:55
URL: http://aenglalik.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0