hej!!

Grillpremiär ute idag=)  Johan fick bryta loss grillen från backen för den va liksom frysen=) Så nu har inte våran grill några ben=) "stackarn"

Anna har varit & ätit med oss idag!! De va hon som kom på iden att grilla ute.. Men det var ju inte riktigt menningen att grillen skulle gå sönder..


mongo johan & mongo anna lagar mat

Johan går lös på grillen

Grillen med ena ben

grillen uten ben

Vi klädde ut stackars lotta me... Hon skämdes ju inte ett dugg, stackars hund=)



haha

Jag har en film som jag kan tipsa er att se Wild Child=) As bra film...

Jempa ringde idag & berätta att det är KOMMUNCUPEN PÅ LÖRDAG=)  Som jag har längtat.. Jag,Anna & Jempa kommer att infinna oss där 08.20=)
Får se hur det går med magen, men hoppas att jag inte får ont..

HEJA STRÖMSBERG=)

TACK & HEJ!!                                        puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Hahaha naaw stackars Lotta!!! :o)



Tack för idag gumman!!!

Pöss! <3

2009-02-02 @ 16:13:03
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha va tokiga ni är som grillar nu!!

2009-02-02 @ 22:35:38

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0