fredag 13/2

MALIN HAR FÅTT EN LITEN POJKE SOM VÄGDE CA 1.7, HAN FÖDDES 2 MÅNADER FÖR TIDIGT..

De va så himla roligt, jag & Johan gick inne på förlossingen vi visste inte riktigt va vi skulle vara på visningen.. Helt plötsligt kommer Tedde Malin´s kille ut  genom en dörr.. Jag & Johan vart helt chockade, jag visste att dom hade åkt in men va ju inte direkt beredd att träffa han just i dörren..

Jag kommer aldrig att glömma hur han såg ut, han skakade, svettades & såg nästan ut som han skulle gråta=) Då berätta han för hos att han har blivit pappa inte ett dugg stolt=) Han lös som en sol...

Jag & Johan va dom första som fick reda på att dom hade fått barn.. Han hade inte hunnit ringt till deras föräldrar än..
Tedde skulle kolla om Malin kunde komma ut men lillkillen sondades precis då..


Annars på visningen, gick vi in & kolla i ett förlossningsrum...Asså de va ju inte så märkvärdigt där inne direkt.. Själva avd såg ganska sliten ut måste jag tillägga..



Vi har oxå hälsa på Thilde & Angelica en sväng innan vi åkte till uppsala.. Så jag passa på att knäppa lite kort..

 Stump i sitt rosa hårspänne=)

miss sur ulla=)

 Thilde i mitt knä=)

 Thilde=)

                                          
                 Puss & Hej



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Aaaw den lilla stackaren! Tänk dig att jämföra honom med Thilde när hon föddes.. 1700 gram mot 5090 Thilde skulle sett ut som en jättebaby! :o)



Så glad hon såg ut min kära dotter =P Men kortet med dig där blev riktigt fint, det såg så mysigt ut :o)



Ha en bra Alla Hjärtans Dag!! <3<3<3



Pyss

2009-02-14 @ 13:01:51
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Anna

var thilde lite sur:) hehe..

Man kan inte alltid lysa som en sol!

Puss

2009-02-14 @ 13:57:40

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0