föräldrarutbildning=)

Idag har vi varit på föräldrarutbildning för första gången, det är 3 gånger till.. Idag prata hon om förlossingar.. De som är så konstigt är att jag inte är rädd inför förlossningen..
 
Jag vet att det kommer göra fruktansvärt ont, det kommer jag inte komma undan.. Därför känns det helt okej konstigt nog.. Det ju värt varenda sekund av smärta sen när bebisen kommer♥

Det som jag kan bli rädd för, det är att veta när det är dax att åka in.. Men alla säger att man känner det.. Tänk om inte vattet går, det gör det ju inte för alla.. Men man får ju förhoppningsvis värkar.. De löser sig!!

Jag är helt GALEN i glass nu..  I böjran av min graviditet så var det mango & saftsoppa som jag hade sug på.. Men nu så är det glass.. Jag måste bara ha glass hemma..
Just nu är det Sitting bull som gäller...

Nu ska Johan tatuera sig.. Han ser ut som en gangster snart med alla tatueringar=)

Nu ska jag & Pissnisse lägga oss i badet & ta med datan för att titta på made in sweden..missa de igår..

 Ha det så bra!!                                                            puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Så det har blivit glass nu? =P Där ser man haha. Jag hade ju bara päron ett tag i början, sen märkte jag inget mer tror jag... funderar nej inte vad jag kommer ihåg iaf :o)



Puss

2009-02-06 @ 09:46:37
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va mysigt att titta på tv i badkaren ;-)

De måste jag prova någon gång!



Vad händer idag då?

Puss

2009-02-06 @ 10:06:29
Postat av: Mamma

Du vet ju att jag kommer om du känner något,njut nu i badkaret. Ha de så bra hälsa Pissnisse från mormor. Puss&kram

2009-02-06 @ 17:34:43

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0