Daniel....

Jag kan börja med att säga att jag sov jätte dåligt inatt.. Va tvungen att gå upp på toa var 3 de timme & vända mej en gång i timmen för att jag får så ont i höfterna=(
De är smällar man får ta....

Angelica kom en stund på morron, så vi satt & prata lite.. Sen sappa min data ihop, virus igen=( jag blev skogstokig...
 
Jag, mamma, & Johan åkte till Hökhuvud som ligger 5 min utanför gimo för att hämta min kusin Daniel..
Jag har inte sett honom sen morfars begravning & innan den var det flera år sen vi sågs..

Han har blivit så himla stor, han är ju 17 år snart.. För mej är han jätte liten fortfarande, men icke sa nicke..

 daniel..

Vi va upp till mormor så hon fick träffa honom.. Hon vart så himla glad, det va ju ett tag sen hon såg Daniel oxå.. Min moster Ing-Marie(Daniel´s faster) var oxå uppe hos mormor, så det blev lite kort=)

 mormor..

 min moster..

 mormor & Daniel.. " bilden vart suddig"

Daniel ska sova hos mamma till imorn lr på fredag.. Imorn ska dom till Mehedeby & hälsa på våran kusin där..

Mattias Daniel´s bror (min kusin) kom till mamma en sväng & hälsa på.. De var väldigt roligt att träffa han oxå..

 mattias

Thilde lillstump har jag oxå träffat en stund idag.. Angelica kom förbi mamma en snabbis & sa hej..

 thilde med mössan på sne=)

              god natt & sov så gott..       puss<3


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Hej! känns väl skönt att få igång datan igen! De blev ju fina kort. Vi ses sen. Puss&Kram

2009-02-19 @ 09:37:08
Postat av: Anna

mormor<3

2009-02-19 @ 13:47:42
Postat av: joppis

jävla snygg kusin , ;D ..

2009-02-19 @ 16:02:47
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mia

Men du! inte visste jag att ing-mari var din moster! henne har jag jobbat med på hällbacka

2009-02-19 @ 20:28:01
URL: http://miamaria86.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0