Dagis=)

Idag har jag hämtat Thilde på dagis för första gången... Hon tittade väldigt konstigt på mej när jag kom in=) Typ som va gör du här... De gick jätte bra iaf.. När vi kom hem så busa hon med Johan.. Sen tittade vi på musses hus, Thildes favvoprogram.. Då passa vi på att äta lite glass=)

Jag ska hämta henne imorn oxå=) Angelica ska med sin syster till sjukhuset.. Så då passar jag på att vara lite barnvakt=)
Nu är vi hos mamma, vi tänkte sova här inatt.. Johan ska ut & jaga imornbitti, så då har jag lite sällskap av mamma=)

På torsdag ska vi på första föräldrarutbildningendagen=) det ska bli jätte spännnade.. kommer skriva mera om det på torsdag..

Nej gott folk ha de så bra.....                                                     puss♥

Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0