blond...

Nu är man hel blond igen=) känns jäkligt bra, men jag bestämde mej i sista sekund.. Håret vart avklippt ca 1 decimeter med..

Vi hann åka till stan en snabbis med på moron, skulle titta på tröja på Johan.. Men han måste varit snäll eftersom jag köpte 2 tröjor & en keps=) Jag kan tala om att han är värd de.. Han grejar & donar här hemma, jag orkar ju lixsom inte göra ett dugg nästan.. De låter helt sjuk men de är skönt att han är arbetslös..

Jag har sagt åt Johan & titta på lite jobb i Norge.. Vi får se vad som händer..

Vet ni vad?? Madeleine Andersson har varit i stan utan att handla åt sig själv & de mina damer & herrar har ALDRIG hänt förrut=) De kändes lite konstigt..

Pappa & Ann-Christine har varit här idag, pappa åker ju som sagt till Norge på lördag natt.. Så vi fika & prata lite, sa hej då gjorde vi oxå så klart!!
Han kommer hem 3 april en snabbis sen åker han tillbaka igen, då kanske han är morfar om allt går som de ska=)

Ja herregud nu är det ca 3,5 vecka kvar=)  Vi längtar jätte mycket efter dej där inne♥

                                                 puss=)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Du har varit duktig som bara tänkte på Johan idag, nu går tiden fort.. Puss&KRAM

2009-02-26 @ 22:36:03
Postat av: johan

du är gullig gumman. Tack igen för de ja fick puss puss

2009-02-27 @ 09:27:52
URL: http://matsjohangustavsson

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0