barnsängen är bäddad=)

Nu står barnsängen uppe, bäddad & klar=) De känns lite konstigt.. Men det vart jättefint.. Tur att vi inte köpte Labanspjälskyddet, för då blir det inge snyggt om man ska ha tummenpåslakan tex.. När det är vitt så kan man ju ha vilket påslakan som helst..

johan monterar sängen=)






Här är resultatet av Johan´s tatuering..



Vi har just titta på Sveriges värsta bilförare..VILKA GALNINGAR.. Anita & gurkan diggar jag stenhårt..

Idag har vi varit på den andra föräldrarkursen...De handla om smärtlindring, jag har redan bestämt mej att jag ska ha lustgas & kanske akupunktur..

Imorn ska vi till förlossingen för att se hur det ser ut där..

MALINS VATTEN GICK NU IKVÄLL.... SÅ NU KANSKE DET BLIR BEBIS=)  
Om hon är pigg så ska vi hälsa på henne imorn när vi är där... Hon sa att vi skulle ringa när vi va klara=)

                                                         puss & hej



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Gud så fint de blev, känns så konstigt nu när man ser allt. Vi ses sen ha de bra. Puss& kram

2009-02-13 @ 09:47:00
Postat av: Anna

Den var jätte fin! jag får se den live sen:)

Puss

2009-02-13 @ 09:57:07
Postat av: joppis

gud så fint det vart :)

2009-02-13 @ 14:51:32
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh Madde! Va fint ni gjort =)

2009-02-13 @ 17:32:31
Postat av: Jennie

åhh så sött.. får hoppas att eran bäbis kommer snart oxå;) vill ju hinna se den innan jag åker..

pusss

2009-02-13 @ 17:59:06
Postat av: Ellmina

Åååh vad fint det blev :D Längtar tills du har klämt ur dig den där pissnissen :D Kanske kommer förbi senare, vet inte riktigt vad Jimmy sa.. Annars får ni ha en trevlig alla hjärtans dag! puss och kram <3

2009-02-14 @ 13:44:47
URL: http://ellmina.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0