babysitter...

Nu har vi köpt en babysitter..

Jimmy Haraldsson & Johanna hade en babysitter som dom ville bli av med, så vi åkte & titta på den.. Johanna hade tidigare sagt att det va något fel på högtalaren på den, de är det ända felet på den.. Johan ska titta & se som han kanske kan laga den..
De låter ju lite grann men jag tror inte att det gör så mycket, vibratorn funkar iaf.. 
Johanna hade även massa kläder som hon skulle sälja så då passa vi på.. Jätte fina=)
Så nu har vi en babysitter oxå.. Nu är det bara barnvagnen kvar som inte har kommit ännu.. Den kommer den 1 mars..

Träffade lilla Thea idag för första gången.. Så himla söt.. Hon var verkligen inte blyg, hon bara skratta..

Thea är Jimmy & Johannas dotter.. De syns ju vem som är pappan iaf=)

sitter hos mej


sitter hos johan..


hej hej=)

hos tessan..

Vi frågade hon Tessan ville följa med det gjorde hon så gärna...

Johan har tagit in mitt täcke & kuddar jag bullar upp magen med nu i soffan.. Så nu är det bara att inta position=)

 Älskling♥


                                                                    puss♥


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Pauline

Thea mitt hjärta :D

2009-02-14 @ 11:06:45
URL: http://auline.blogg.se/
Postat av: Pauline

Thea mitt hjärta :D

2009-02-14 @ 11:08:22
URL: http://auline.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0