akis....

Nu har vi kommit hem från akis.. vi åkte in bara för att jag inte har känt några fosterrörelser sen igår på em..  jag ringde till bedömningsmottagningen & barnmorskan där inne sa att vi skulle åka in på engång...

När vi kom in så gjorde dom ett ultraljud, då såg jag att hjärtat slog.. då böjade jag störtgråta.. då släppte verkligen allt, jag har varit så himla nervös..

Bebisen vinkade åt oss=) Den vägde 2495 kilo nu=) den vägde för mycket.. barnmorskan sa att det kommer bli ett stort barn, dom trodde att bebisen kommer att väga typ 4 kilo=)

Sen gjorde fick jag göra en CTG & det såg också jätte bra ut..

Att jag inte har känt några sparkar beror på att det är mycket fostervatten.. Det blir väl sjögång där inne=)

Bebisen mår utmärkt som tur är♥

ha de så bra                                                                                       puss♥

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Joppis

va bra att allt va okej med bebis :)



jävlar då blir det en stor nalle björn ju:)

Nu måste ja ta mig till stan och köpa bebis kläder åt den :) jag längtar så mycket tills den kommer. Pusss puss <3

2009-02-04 @ 21:52:00
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Heej gumman!

Ja det var en sån lättnad när du ringde idag och talade om att allt var bra!! jag blev så orolig när du ringde i morse och sa att du skulle åka in...



Stor bebbe ja, det känner vi ju igen eller hur? :o)



Puss

2009-02-04 @ 22:43:01
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack att du ringde idag Madde!

Som jag sa så gör det ingenting att bebben är stor! Det viktigaste är att den mår bra gumman!

Puss

2009-02-05 @ 11:54:46

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0