Thildes Lillebror <3

Jag kan inte fatta att det är sant, att Angelica & Jonny ska ha barn!!
THILDE SKA BLI STORASYSTER:)

Och jag fick den stora äran att vara med på ultraljudet, TUSEN TACK FÖR DET!!!
Jag grina som ett litet barn när jag såg bebisen i magen!!
Robin satt i mitt knä & åt majskrokar:)
Jag utbrast, ANGELICA DET ÄR JU EN SNOPP!!
Asså ni kan inte fatta hur tydligt man såg pungen & snoppen, HELT SJUK!!
Jonny fick inte ledigt från jobbet, stackarn:(

Bebisen är beräknad att komma i 28 April, utmärkt månad:)
I April är Robin & jag född!!

Idag har följde jag & Robin med in till Uppsala för att Angelica skulle prata om kejsarsnitt..
Det kommer bli det, om inte Angelica ångrar sig!!





Asså jag måste bara skriva att jag är så himla glad & stolt för eran skull..
Ni kan inte fatta hur mycket ni betyder för mig♥
Jag önskar er all lycka!!

Robin va som vanligt hur snäll som helst när vi va inne istan!!
Han är helt gudomlig min älskade Robin!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Ja du vad kan jag säga? ett stort JÄTTETACK för att du velat följa med mig gumman!

Robin har varit sååå duktig när vi har varit in.

Han vänjer sig med läkare nu haha!



Ni betyder jävligt mycket för oss också ska ni veta!

Puss! <3<3<3

2009-12-08 @ 09:04:22
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0