Städar här hemma i sjukstugan!!

Just nu har jag tagit en pause med städningen här hemma!!
Robin & Johan ligger & vilar..

Robin har sovit så himla dåligt idag, så jag vill inte väcka honom med dammsugaren..

Ja vad har hänt annars idag, Robin är fortfarande lite snorig & Johan är fortfarande dålig men MYCKET bättre..
Vi åkte ner till Akuten med honom igår, för han börja få ont mot hjärtat sa han..
Väl framme vid Akuten sa dom: Nu vet du hur det är att ha Influensan!!
VAD ÄR DET FÖR GALNINGAR!!
Det är sjukhuset är rena slakthuset!!

Om det är något med Robin åker vi ALDRIG dit, vi brukar åka dierkt till Akis istället..

Nu ska jag börja med maten!!
Robin & jag ska äta Lax & Johan ska äta bruna bönor..
USCH för bruna bönor, det är ju rena grismaten!!

Kärlek & Ananas




Vad har du på hjärtat?

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0