Lördag!!

Det fanns liksom inte tid att blogga igår, URSÄKTA!!

Johan va med mig & Robin till öppna förskolan igår, jätte roligt va det:)
Thilde & Angelica kom oxå dit♥

sen kom Jempa, syrran & Helen dit & titta på idol..
ÄNTLIGEN åkte Towe ut, ÄNTLIGEN!!!
Nu är det bara hoppas på att Erik tar hem hela skiten..

Idag har Johan varit ute & jagat!!
Jag & Robin tog en promnad med Ellmina & Sensi till Ellmina´s mamma nya affär..
Jätte mycket fint fanns det där..
Nu ska jag ge dom lite reklam..
CHICBOHEM heter affären & ligger i Pettersson´s el huset!!
GÅ DIT...

Vid 17 tiden va vi på innebandy match & i vanlig ording förlora Johan´s lag..

Nu på kvällen har jag & Johan tagit ett glas vin & käkat räkor, ost & kex..
Det va inte helt fel!!

Nu ska jag se Paradise XL!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Nej här ursäktas ingenting! =P



Kom på här vid kl 16 att vi inte pratat nånting än idag och fick smått abstinens faktiskt =P Det var därför jag ringde. Hoppas filmen är bra!



Love ya!

Puss

2009-12-06 @ 16:45:45
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0