Julen 09

Det har varit den mysigaste julen jag har varit med om:)
Robin´s första jul♥
Han fick så himla mycket fint, orkar inte skriva allt, då får jag hålla på en hel dag:)

Juldagen gick jag på dans, det va väl helt ok..

Igår va vi in på mellandagsrean & handlade lite:)

Vi skulle ha åkt in till Uppsala idag & bada, men vi hoppar det för Robin är förkyld fortfarande!!
Så det blir städdag istället:)

Det kommer några bilder nu ifrån jul, det kommer mera sen..
SJÄLVKLART glömde jag ju kameran hemma, tur att Anna finns♥








Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Jag bara älskar sista vilden på Robin på bilen! munnen på sne och ser såå lycklig ut! :o)



Puss <3

2009-12-27 @ 17:06:13
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0