helgen!!

Åter igen har jag inte hunnit skriva nå inlägg i helgen!!
Sorry;)

Jo denna helg har jag jobbat..
¨
Kort om helgen:
Pappa & AC va här en sväng på kvällen..
Jenny, Anna , Krille, Johan & jag åt ost & kex i lfredag´s..
Det hela slutade med att Jempa sov över här..´

Vi träffade Tessan, Danny & Sofie..
Det va jätte längesen vi träffade dom, så det va kul att träffas igen..

Idag har vi haft söndagsmiddag här hemma!!

Robin har fått tand nr 8 & han vinkar som en galning..
Säger man HejHej så vinkar han..
Mitt ♥
Robin´s kvällrutiner är som kiss my ass nu..
Fruktansvärt jobbigt, tycker så himla synd om honom..!!
Fast det blir det ändringar på efter jul..









Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mamma

Han är ju bara sååååå sööööööt mormor gullunge <3

2009-12-21 @ 12:15:41
Postat av: Angelica

Naw 8 tänder! Stora killen! Det var ju ett fruktansvärt fint kort på honom när han sitter på köksbordet, synd bara på bodyn =P



Puss! <3

2009-12-21 @ 17:09:25
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0