1:a december

Sådär jag nu va jag hemma igen från Ullared..
Tyvärr så fanns det nästan inga pojkkläder, bara tjejkläder i vanlig ordning..
Men shoppa gjorde jag iaf:)

Jag, Johan & Robin ska dit i Maj igen:)

Vi hade så HIMLA roligt..
Det vart ju inte alls så mycket sömn, jag sov sammanlagt 30 min..
Ellmina hade ju inga problem att aova, hon sov typ hela vägen:D

Idag har vi varti i Valbo & handlat lite!!

Sen på kvällen åkte vi ner till BVC så Robin & Johan tog svinsprutan..
Mamma passa även på att ta den..
Robin har inte fått feber än, får se om det blir nån feber..

jag lägger in bilder från Ullared imorn, för Andra Avenyn börjar nu!!


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Nathalie

Nu har vi internett i huset och nu har jag äntligen lagt upp bilderna till dig :P det tog ju bara en vecka :) haha .. Men det vart ju lite körigt med flytt och sen vart vi utan internett och William vart riktigt sjuk men nu så !!! bättre sent än aldrig :D

2009-12-01 @ 22:14:53
URL: http://ahnh.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0