våran ängel...

Nu har vi varit hemma sen igår & allt går jätte bra.. Så himla skönt att få komma hem, lungt & skönt..
 Vi har haft besök av släkt & vänner som har velat träffat  Robin såklart.. Både igår & idag..
Han är helt underbar pojken våran♥



Robin sov väldig bra inatt måste jag säga, han somnade omkring 01.00 tiden & vaknade vid 6.00 imorse av hunger..
Efter maten somnade både jag & Robin om i två timmar till..Nätterna innan skulle vi vara glada om han sov 3 timmar, så man är inte så van med sömn nu..

Vi skulle ta en liten promenad till barnboden tänkte vi, men de slutade med maraton hem för sötnöten vart akut hungrig..
Robin ska ha mat väldigt väldigt ofta, eftersom han va lite för länge i magen.. Då äter dom mer än vanligt tydligen..

Sen har vi bara myst hela dagen..

Nu sover Robin, men han vakar snart & är hungrig så det är lika bra att göra sig redo..

Ha de så bra..                                  puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Haha så det blev spurt hem alltså? jag tänkte på det efter att jag träffade på er där, att tänk om han blir hungrig? Men det löser sig ju alltid :o)



Du är så duktig som är ute och går och rör på dig redan gumman!!! Riktig stjärna juhe!



Puss <3<3<3

2009-04-18 @ 22:00:38
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis till den fina pojken!! Han e hur söt som helst :) å ni kommer bli de bästa föräldrarna :) ta hand om er kramar ida

2009-04-19 @ 00:42:37
URL: http://idabajzath.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hur söt som helst :) nu tycker jag att det kan bli 22 Maj:P

2009-04-19 @ 10:28:58
Postat av: Anonym

Det var jättefint att se er tillsammans med eran lilla pojke =)

2009-04-19 @ 14:05:06

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0