torsdag

Nu ligger sötnöten & sover så då passa jag på att skriva lite om dagen..

Kerstin kom på besök idag på förmiddagen, hon hade inte träffat Robin än.. Hon hade med sig jätte fin present..

Sen kom Angelica oxå, jag har inte träffat henne på jätte länge kändes det som.. Har saknat henne, men vi pratar väldigt mycket i telefon.. Hon hade oxå med sig present till Robin `"snickarbyxor & en jätte fin body"
TUSEN TACK♥

 Angelica & Robin

På eftermiddagen kom Angelica tillbaka med Thilde.. Ja herregud ni skulle ha sett hennes min när Johan kom ut med Robin=)

 Thilde kan du flina=)

 Thilde spanar in sin blivande pojkvän=)

 tittar lite igen...

På förmiddagen va jag, Johan & Robin ut till pappa en sväng.. Sen när vi åkte hem så stanna vi vid barnboden för att köpa till bodyn åt prinsen våran..
De vart 2 labanbodyn, en laban mössa som Johan tyckte mycket om & ett par skor=)
Måste ju ha lite snygga kläder till den snyggaste killen=)


Nu ska jag vila en stund...

 ♥Älskar er mina vackraste pojkar♥



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anonym

Haha vilken sääxxy bild :o)



Han är ju sååå söt lilla Robin!! Det var jättekul att träffa er idag, det kändees verkligen som att det var typ ett år sen eller nått :o)

Thildes min.. fan att vi inte knäppte kort på det!!

Nu ska tösan få bada, vi hörs imorgon!

Puss <3<3<3

2009-04-23 @ 20:27:23

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0