tisdag & onsdag..

Tisdag:

ROBIN VART 2 VECKOR♥

 våran älskling♥

Igår var vi & skrev faderskapsbevittning, så nu är Johan pappa åt Robin alla papper oxå=) Vi har även ändrat så vi har gemensamvårdnad..

Efter vi va klar där så hämta vi upp Sandra som skulle färga mitt hår.. Så nu är jag brunett isället för blond=) känns faktiskt väldigt bra..  Sen skulle jag färga mitt löshår men det vart lila, ska göra om det när jag får tid..
Kommer bild sen....

Robin, syrran & jag gick ut på en promenad, så himla skönt..

Johan & Robin badade på kvällen.. Så underbart mysigt, synd att inte jag får bada än eftersom jag har stygn=(



Onsdag:

Vi fick besök av Wilmer, Malin & Tedde på morgonen.. Det va så trevligt att träffa dom, de var ett tag sen.. Å himmeln så stor han har blivit gubben..

 Hjärtat & Wilmer

 Wilmer    ( kolla fingret=)

Efter dom hade åkt så åkte vi till Skutskär för Johan skulle till tandläkaren.. Vi åkte lite tidigare så vi kunde gå & titta lite där.. Jag & Johan har bott där, så det va kul & titta lite..

När vi kom hem så var det dax för grillning med syrran, Krille jobbade så han va inte med..

Robin & jag har haft lite kvällsmys...

 han trodde de va tutten=)

 jag & hjärtat

 ppppuuuusssssssss


tack & gonatt=)

                                                    puss





Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

gud såå sööta bilder :) Fin du vart som brunett med gumman , ses snart :) ha en trevlig valborg, Pusspuss <3<3

2009-04-29 @ 20:44:18
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vilka jättefina bilder på dig och gossen Madde, särskilt den när han snuttar på din näsa =)

2009-04-29 @ 21:56:01
Postat av: Anna

<3

2009-04-30 @ 11:35:45
Postat av: Angelica

Hej gumman! Jättesöta bilder på er!!

Va mysigt att kinna bada ihop i badkar, Thilde och jag måste prova det hos er nån gång =P Det har pratats om det länge men vi kommer som aldrig till skott =P

Puss <333

2009-04-30 @ 18:37:56
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0