stumprump:)

Vaknade typ 08.00 imorse med världens smärta i halsen.. Så de va bara att kliva upp, jag har sovit rent utsagt as dåligt i natt..

Angelica kom efter att hon hade lämnat Thilde på dagis, hon skulle in till akis & göra lite prover..
Hennes buss skulle gå klockan 10.00, så vi körde henne när till bussen.. Jag skulle ändå till apoteket & Johan till banken..

Johan´s mamma, Johan´s mormor & morfar kom på hälsa på efter dom hade varit hos läkaren..

Senare på eftermiddagen ringde Angelica & frågade om vi kunde hämta stumprump på dagis, de gjorde vi mer än gärna.. Så vi gick hem till hos för att fika lite, de är skönt att det finns nån som går lika sakta som mej=)

Johan lovade Thilde att vi skulle gå ut & gå, de glömde hon inte vill jag lova=)
Thilde älskar att gå ut & gå, så vi tog en sväng runt tegelbruket...

 Johan & Thilde

 Thilde visar upp sin fina sten

 Sötnöt

 upptäcksfärd på gula området..

 Tusselago som vi hittade..

De va den dagen de.. Nu kommer jag att däcka i soffan kan jag lova..

                        see you                                                   puss


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Aaaw så fina bilder! Tack så mycket för hjälpen idag igen!! Ni är underbara!



Puss <3

2009-04-07 @ 22:58:39
URL: http://ejlila.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0