skärtorsdag...

De har varit en påskkärrning & de va stump.. Så himla söt hon är prinsessan... Angelica & Jonny va självklart med, så vi fikade lite & hade allmänt trevligt..



=)

 Thilde ska dra till blåkulla..

Angelica hade med sig nå droppar man skulle ha i kokat vatten som skulle vara bra för förkyldning.. man skulle sitta med ansiktet över kastrullen med en handduk över skallen.. Shit va obehagligt de va, men de kändes som det renade väldigt..

Natten som va var fruktansvärd, jag gick upp 01.47 då gav jag upp & somnade igen typ 06.00.. jag hade sånt himla tryck neråt & förkyldningen gjorde ju inte saken bättre..
Så jag & Johan satt med varsin smörgås typ vid 04.00 tiden imorse..

Hoppas att jag får sova inatt, annars blir jag galen....

                                                           puss

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Anna

Världens sötaste påskkärring:) Synd att inga sånna kommer hem till mig:( hehe.. Hoppas du ´får sova inatt iaf.. Pussar<3

2009-04-09 @ 22:12:29
URL: http://annajosefina89.blogg.se/
Postat av: joppis

Guud så söt ungen är :) .. / hoppas allt blir bra och att bebis kommer snart, Puss <3

2009-04-09 @ 23:14:45
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så söt hon var. Hoppas att du har fått sovit något i natt då. Ni får ha de så bra i helgen, Sköt om dej nu och knip ihop. hälsa Johan med... Puss&Kram

2009-04-10 @ 07:52:27

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0