påskafton...

Imorse fick jag ett jätte stort påskägg av johan, så jag måste ha varit väldigt snäll=)

 Det är svårt att se hur stort det är..

Jag & Johan åkte till mitt gudbarn Kevin med ett påskägg.. Det vart lotter i ägget eftersom han inte kan äta godis, sammanlagt tror jag han vann 230 kr=)

Har varit på påsklunch hos svärmor & svärfar, det bjöds på räk & kräftsmörgåsar=)

Annars har jag bara tagit det lugnt, vill samla alla krafter jag har nu till förlossningen.. Känner mej mycket piggare idag iaf..

Ha en bra fortsättning i det fina vädret=)    

                      see you                               puss♥
 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Angelica

Åååh vilket påskägg!! Fick du en massa godis i det då?



Hoppas förkylningen ger med sig helt för dig nu vännen!

Puss <3

2009-04-12 @ 12:23:07
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: Therese

Oj, ja du måste ha varit väldigt snäll gumman =)

Skönt att du känner dig bättre...



Kram

2009-04-12 @ 18:58:42
URL: http://tankarurlivet.blogspot.com

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0