lördag+söndag

Lördag:

Jag, Johan & sötnöten gick ner till Hemköp för att handla lite.. Jag har inte kunnat gått så mycket efter förlossingen pga jag har så ont.. Men igår var det rätt hyfsat så då passa vi på=) Så himla skönt att få komma ut..
När vi va på väg hem så ringdeTessan & fråga om dom kunde komma förbi en snabbis.. Barnen har inte sett Robin än, men nu har dom gjort de..

Jag & Johan städade lite, lr Johan gjorde mest=) Jag är så tacksam över att jag har dej älskling.. Du är så fruktansvärt hjälpsam♥

Angelica & Thilde kom med kläder som Robin hade fått av Angelica´s mamma TUSEN TACK LOTTA=)

 Thilde=)

 Min Farmor & Farfar kom på ett snabbt besök på eftermiddagen.. Dom tyckte Robin var så fin, min kusin Danne hade skrivit ut kortet på webbisar på Robin till farmor & farfar.. Farmor sa att hon titta på kortet innan hon gick & la sig, & sen när hon gick upp på morgonen va det första hon gjorde va att titta på kortet... Robin fick pengar av dom.. tack tack

Min kusin Mattias kom oxå lite senare på eftermiddagen, Robin fick jätte fina kläder av honom.. tack tack

Vi grillade på kvällen, Krille åt här för syrran jobbade..

Jag & Robin somnade som stockar i soffan





Söndag:

Vi har har varit hos Johan´s moster som fyllde år idag.. Robin sov mest hela tiden "  lilltusse"  .. Sen bar det iväg upp till Johan´s bror.. Johan skulle hjälpa honom med någon tank...  Jennie & Rasmus kom oxå dit, de va jätte roligt att träffa alla=)

Vi stannade till i Skärplinge så Veronika, Roger & Kevin skulle få träffa Robin.. Kevin trodde att han skulle missa att träffa honom för att klockan va så mycket, men han hann=)

Robin ligger nu i soffan & sover, har har sovit hela dagen.. Ända gångerna han har varit vaken är när han velat ha mat=)

Nu är Anna & Krille här så nu blir de söndagsmiddag=)


Puss 


Vad har du på hjärtat?
Postat av: joppis

han är såå sööt skrutten eran :) .. Puss<3

2009-04-26 @ 22:38:17
URL: http://lofstroem.blogg.se/

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0