Fortfarande kvar på sjukhuset!

I natt har Robin sovit 2 timmar, han bara äter hela tiden. men nu har han snart sovit i 4 timmar! Han har fått lite extra mat idag eftersom han hade lågt blodsocker. Barn som föds försent får ofta lågt blodsocker, så det är ingen fara. Det är bara de att han äter som en hel karl. Som sagt har jag ammat honom i 10 timmar sen igår kväll kl. 21.00. Så jag har bara sovit i en timme i natt. men han blev jätte nöjd när han fick extra mat!  Puss Madde.

De har fick jag i ett sms av Madde, som hon ville att jag lägger ut på bloggen.!. 
Hon hälsar och tackar alla bloggläsare för allt stöd och gratulationer! :)


Dagens bild på Robin!



 

♥// Anna

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Mormor

Robin är ju så söt, ni har gjort de bra...... Puss kram

2009-04-16 @ 20:47:26
Postat av: Angelica

Oj oj stackars dina tuttar! ;o)

Hoppas det ordnar sig med hans blodsocker och så så ni får komma hem snart :o)



Puss <3

2009-04-16 @ 21:06:32
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: joppis

va bra att allt är bra , söt son ni fått :) Puss

2009-04-16 @ 21:22:39
URL: http://lofstroem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Se så fridfull han är gossen...

2009-04-16 @ 23:13:01
Postat av: sofie..

Ni kommer bli en fin familj=)

2009-04-17 @ 18:42:25
Postat av: stolta fastern till lillkillen

värmer i min kropp när jag ser er tre tillsammans, era ögon lyser! ni två har fått en sån underbar kille och jag vet att ni kommer lyckas så bra!

Älskar er alla tre<3

2009-04-17 @ 21:29:22

Vad har du att säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0